Smart Connect

Uw Bedrijfstelefonie in de Cloud

Beste KBC-agent, vermijd ongemakkelijke telefoongesprekken met uw klanten
… en maak vandaag nog de koppeling tussen uw CRM FuturA en uw telefonie.

U herkent het vast. U bent tijdens een telefoongesprek langer bezig uw klant terug te vinden in uw CRM, dan dat u hen effectief aan het helpen bent.

Als oplossing hiervoor introduceren we de FuturA koppeling. Het is een connector gekoppeld aan uw (VOIP-) telefoniesysteem die automatisch klantengegevens ophaalt op basis van het telefoonnummer. Bij een inkomende oproep krijgt u niet alleen de naam van de klant te zien, waardoor u deze direct persoonlijk kan aanspreken, maar worden ook alle gesprekken weggeschreven en opgeslagen in het klantenbestand.

Wanneer een klant bijvoorbeeld terugbelt na een gemiste oproep, kan u deze direct doorschakelen met de collega die de klant in eerste instantie heeft gebeld. Niet alleen handig op kantoor, maar ook voor de collega’s die van thuis werken!

Wie is Smart Connect?

Bij Smart Connect zijn we gespecialiseerd in zowel vaste als mobiele telefonie. Als telefoniepartner van een duizendtal bedrijven, kunnen we u altijd de juiste oplossing bieden. Smart Connect is één van de 3 partners, die door KBC zijn uitgekozen voor deze samenwerking. We zijn een vast aanspreekpunt voor al uw telecom zaken, waarbij service centraal staat.

De voordelen van cloud telefonie

Wilt u uw helpdesk nog vlotter laten verlopen? Dan kiest u voor cloud telefonie met de FuturA koppeling. Het biedt vele voordelen:

  • Makkelijk beheer van uw centrale, waarbij bvb. elke werknemer zijn status kan beheren.
  • Grote flexibiliteit voor wie van thuis werkt via handige apps voor de smartphone of laptop.
  • Hoge opvolgbaarheid van uw bedrijfscommunicatie via monitoring, rapportages én de FuturA koppeling.
  • Bij Smart Connect een all-in tarief: dus geen verborgen kosten, alle opties zoals de apps én onze service is inbegrepen!
  • Geen langlopende contracten, maar jaarlijks opzegbaar.
  • En veel meer …

Benieuwd naar de feedback van andere KBC verzekeringskantoren?

Verschillende KBC-verzekeringskantoren gingen u al voor en gaven ons hun feedback.

“Ons vorig systeem was nog niet cloud gebaseerd waardoor de combinatie tussen telefonie en van thuis werken niet zo vlot verliep. Dankzij Smart Connect werkt dit nu veel beter” – Assurrisk

“Smart Connect onderscheidt zich op vlak van prijs en een correcte helpdesk. Bellen met de vaste toestellen en de smartphone app is heel eenvoudig.” – Vikassur

“Wij kozen voor Smart Connect wegens de vriendelijke aanpak en hulpvaardigheid. Ze zijn op onze individuele behoeften ingegaan en dat vonden we een groot pluspunt” – VHP


Ook nieuwsgierig?

Wilt u graag kennis maken met onze cloud telefonie en de FuturA integratie? Vraag dan een gratis demo aan of bel ons via 03 846 46 45.