Over Smart Connect

Uw Bedrijfstelefonie in de Cloud

Onze kernwaarden

Onze kernwaarden scheppen ons een duidelijk kader voor het nemen van de juiste dagdagelijkse beslissingen. Het lijkt eenvoudig maar toch verstoppen vele ondernemingen zich nog vaak achter een strikte policy en houden zo de 'ivoren-toren' houding in stand. Wij gaan resoluut voor een andere benadering. Ons geheim schuilt zich in onze bijzondere bedrijfscultuur. Een ambitieuze, ondernemende vriendenclub van professionals met een sterke drang naar klantentevredenheid.

 

Onze werkwijze - Een andere benadering

Herkenbare situatie?

 U staat voor de aankoop van een nieuwe telefonieoplossing, de communicatie van uw bedrijf is essentieel en u wilt functionaliteiten die uw leven makkelijker maken. Vooraf worden u talloze mogelijkheden en mooie tarieven voorgeschoteld. Dat u zich moet engageren voor een lange periode neemt u er maar noodgedwongen bij. Dat onderhoudscontract lijkt een goed idee, anders gaan de kosten achteraf oplopen. U gaat van start met hoge verwachtingen.

 De installatie is achter de rug. U vraagt zich af of de installateur en de verkoper wel van dezelfde firma zijn en of ze met elkaar communiceren. Waar zijn alle beloofde mogelijkheden en hoe werkt alles nu juist? U merkt dat uw nieuwe investering niet voldoet aan uw verwachtingen .

  U contacteert de klantenservice voor ondersteuning tijdens hun beschikbare uren. U verdwaalt in de talloze keuzemenu’s om vervolgens een medewerker aan de lijn te krijgen die u jammer genoeg niet kan helpen en u vervolgens vriendelijk doorverwijst naar een andere dienst. Als u geluk heeft om doorverbonden te worden, kan u uw zelfde verhaal opnieuw afsteken. Tegen uw zin spendeert u uren van uw tijd aan dit proces. Uw probleem heeft al een paar weken een nummertje toegekend gekregen maar nog geen oplossing.

 Uw factuur telt vele pagina’s die u niet kan ontcijferen en bevatten vervelende verborgen kosten. Aanpassingen en interventies zijn behoorlijk duur en de kosten lopen alsmaar op. U bent niet tevreden en u krijgt weinig gehoor maar de uitgang is dichtgetimmerd met een langlopend contract. Allemaal herkenbaar?

 

Wij gaan voor een andere benadering

De telefoniesector kent een aantal pijnpunten die hierboven beschreven staan. Cruciale zaken die wij anders en beter willen aanpakken.
Voor al onze activiteiten stellen we ons in de plaats van de klant – hoe zouden we zelf behandeld willen worden?

  Vanaf de start krijgt u heldere informatie: de mogelijkheden bij u ter plaatse zorgvuldig uitgelegd, uw infrastructuur vakkundig in kaart gebracht en vervolgens een op maat gemaakte oplossing. De maandelijkse tarieven zijn all-in, zo heeft u achteraf geen onaangename verrassingen.

  Voor de installatie wordt de nodige tijd uitgetrokken. De medewerker die het project met u opstart is rechtstreeks betrokken bij de installatie. Alle gewenste instellingen worden klaargezet, gemaakte afspraken worden trouw nagekomen. Het gebruik van de telefoons en de functionaliteiten van de telefooncentrale worden gedemonstreerd. Wenst u achteraf nog wijzigingen of uitleg? Geen probleem, u contacteert gewoon de klantenservice.

  Wilt u aanpassingen, heeft u vragen of is er een storing? We staan voor u klaar. Als u belt geen keuzemenu’s maar direct iemand aan de lijn. Uw telefonie is onze prioriteit, daarom zijn we steeds bereikbaar ook buiten de kantooruren. Mails beantwoorden we binnen de 24 uur, meestal binnen het uur. En deze service krijgt u ook zonder onderhoudscontract, voor ons vanzelfsprekend.

  In deze tijden waar alles op vlak van telefonie ontzettend snel verandert, zijn langdurige contracten niet meer realistisch. Daarom hanteren wij een termijn van één jaar, met de eerste maand als proef.

  U kan op ons vertrouwen als partner voor uw telefonie, zo kan u zich volledig richten op uw onderneming.